Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Απαντήσεις 2,3,4,5,6


Δραστηριότητα 2η
Γράψε πάνω απο κάθε αριθμό, τις μονάδες με Μ, τις δεκάδες με Δ, τις χιλιάδες με Χ, τις εκατοντάδες με Ε, τις δεκάδες χιλιάδες με ΔΧ, τις εκατοντάδες χιλιάδες με ΕΧ και τις μονάδες εκατομμυρίων με ΜΕ στα νούμερα:
ΜΕ     ΕΧ   ΔΧ  Χ     Ε    Δ    Μ
2.452.004

ΕΧ   ΔΧ  Χ     Ε    Δ    Μ
875.695

ΔΧ  Χ     Ε    Δ    Μ
25.955

ΕΧ   ΔΧ  Χ     Ε    Δ    Μ

741.200

ΜΕ     ΕΧ   ΔΧ  Χ     Ε    Δ    Μ

9.887.320

Δραστηριότητα 3η

Στους δεκαδικούς αριθμούς μετά την υποδιαστολή είναι δέκατα (δ), εκατοστά (ε) και χιλιοστά (χ).
Στους παρακάτω αριθμούς να βάλεις πάνω από κάθε ψηφίο, Χ, Δ, Μ, δ, ε, χ (χιλιάδες, δεκάδες, μονάδες, δέκατα, εκατοστά, χιλιοστά αντίστοιχα)
Μ    ,  δ    ε
5,17

Δ      Μ    ,  δ    ε

68,41

E      Δ      Μ    ,  δ    ε

958,32

Δ      Μ    ,  δ
47,5

Δ      Μ    ,  δ
12,9

Χ      Δ      Μ    ,  δ   
842,4

Μ    ,  δ    ε    χ

6,352

Δ     Μ    ,  δ    ε    χ

10,892

Χ    Δ     Μ    ,  δ    ε    χ

412,658


Δραστηριότητα 4η
Γράψε δίπλα σε κάθε πρόταση το ρήμα "τρέχω "σε τι χρόνο βρίσκεται .

Τα παιδιά έτρεχαν κάθε μέρα. Παρατατικός

Τα παιδιά έτρεξαν χτες στον αγώνα. Αόριστος

Τα παιδιά είχαν τρέξει όταν ήρθες στο σπίτι. Υπερσυντέλικος

Δες, τα παιδιά τρέχουν. Ενεστώτας

Τα παιδιά έχουν τρέξουν. Παρακείμενος

Τα παιδιά θα τρέχουν κάθε εβδομάδα. Εξακολουθητικός Μέλλοντας

Τα παιδιά θα τρέξουν αύριο το πρωί στις 10. Συνοπτικός μέλλοντας

Ως το τέλος του καλοκαιριού , τα παιδιά θα έχουν τρέξει πολλές φορές. Συντελεσμένος μέλλοντας

Δραστηριότητα 6η
κεφάλαιο 1 γλώσσα

Γράψε σωστά τις λέξεις:

1 θάλασα θάλασσα

2 σύνεφο σύννεφο

3 μέλισα μέλισσα

4 μάγισα μάγισσα

5 γλώσα γλώσσα

6 κομάτι κομμάτι

7 περιβάλον περιβάλλον

8 Ελάδα Ελλάδα

9 άμος άμμος

10 γραματική γραμματική

Δραστηριότητα 5η
επανάληψη του μαθήματος 3
1) Μετέτρεψε σε κλάσματα τους δεκαδικούς:
10
100
0,10


54
100
0,54


6
10
0,6


888
1000
0,888


15
10
1,5


265
100
2,65



4542
1000
4,542

2) Κάνε τις πράξεις (θυμήσου ότι όλα πρέπει να είναι της ίδιας μορφής)

0,25 + 10           = 25    +     10=        35        ή   0,25+0,10=0,35
           100            100         100       100

0, 8 - 3=     8    -     3=        5        ή   0,8-0,3=0,5
         10    10         10         10

0,452 - 200=           452    -     200=        252        ή   0,452-0,200=0,252
            1000           1000         1000       1000




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου