Δραστηριότητα 2η
Γράψε πάνω απο κάθε
αριθμό, τις μονάδες με Μ, τις δεκάδες με Δ, τις χιλιάδες με Χ, τις εκατοντάδες
με Ε, τις δεκάδες χιλιάδες με ΔΧ, τις εκατοντάδες χιλιάδες με ΕΧ και τις
μονάδες εκατομμυρίων με ΜΕ στα νούμερα:
ΜΕ
ΕΧ ΔΧ Χ
Ε Δ Μ
2.452.004
ΕΧ
ΔΧ Χ Ε
Δ Μ
875.695
ΔΧ
Χ Ε Δ
Μ
25.955
ΕΧ
ΔΧ Χ Ε
Δ Μ
741.200
ΜΕ
ΕΧ ΔΧ Χ
Ε Δ Μ
9.887.320
Δραστηριότητα 3η
Στους δεκαδικούς αριθμούς μετά την υποδιαστολή είναι
δέκατα (δ), εκατοστά (ε) και χιλιοστά (χ).
Στους παρακάτω αριθμούς να βάλεις πάνω από κάθε ψηφίο,
Χ, Δ, Μ, δ, ε, χ (χιλιάδες, δεκάδες, μονάδες, δέκατα, εκατοστά, χιλιοστά
αντίστοιχα)
Μ
, δ ε
5,17
Δ
Μ , δ ε
68,41
E Δ Μ
, δ ε
958,32
Δ Μ , δ
47,5
Δ Μ , δ
12,9
Χ Δ Μ
, δ
842,4
Μ , δ ε χ
6,352
Δ Μ , δ ε χ
10,892
Χ
Δ Μ ,
δ ε χ
412,658
Δραστηριότητα 4η
Γράψε δίπλα σε κάθε πρόταση το ρήμα "τρέχω
"σε τι χρόνο βρίσκεται .
Τα παιδιά έτρεχαν
κάθε μέρα. Παρατατικός
Τα παιδιά έτρεξαν
χτες στον αγώνα. Αόριστος
Τα παιδιά είχαν
τρέξει όταν ήρθες στο σπίτι. Υπερσυντέλικος
Δες, τα παιδιά τρέχουν.
Ενεστώτας
Τα παιδιά έχουν
τρέξουν. Παρακείμενος
Τα παιδιά θα
τρέχουν κάθε εβδομάδα. Εξακολουθητικός Μέλλοντας
Τα παιδιά θα
τρέξουν αύριο το πρωί στις 10. Συνοπτικός μέλλοντας
Ως το τέλος του καλοκαιριού , τα παιδιά θα έχουν τρέξει πολλές φορές. Συντελεσμένος μέλλοντας
Δραστηριότητα 6η
κεφάλαιο 1 γλώσσα
Γράψε σωστά τις λέξεις:
1 θάλασα θάλασσα
2 σύνεφο σύννεφο
3 μέλισα μέλισσα
4 μάγισα μάγισσα
5 γλώσα γλώσσα
6 κομάτι κομμάτι
7 περιβάλον περιβάλλον
8 Ελάδα Ελλάδα
9 άμος άμμος
10 γραματική γραμματική
Δραστηριότητα 5η
επανάληψη του μαθήματος 3
1) Μετέτρεψε σε κλάσματα τους δεκαδικούς:
10
100
0,10
54
100
0,54
6
10
0,6
888
1000
0,888
15
10
1,5
265
100
2,65
4542
1000
4,542
2) Κάνε τις πράξεις (θυμήσου ότι όλα πρέπει να είναι της
ίδιας μορφής)
0,25 + 10
= 25
+ 10= 35 ή 0,25+0,10=0,35
100 100 100 100
0, 8 - 3= 8
- 3= 5 ή 0,8-0,3=0,5
10 10 10 10
0,452 - 200= 452
- 200=
252 ή 0,452-0,200=0,252
1000 1000 1000 1000
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου