Δραστηριότητα 7η
επανάληψη του μαθήματος 4
Βάλε ανάμεσα στους αριθμούς το σύμβολο που ταιριάζει =,
<, >
1) 546,7 < 547,6
2) 12,9 = 129
10
3) 300 = 300,00
4) 323 >
232
5) 560 < 650
100 100
Δραστηριότητα 8η
κεφάλαιο 1 γλώσσα
Υπογράμμισε τα χρονικά επιρρήματα με κόκκινο και τις φράσεις
με προθέσεις με πράσινο στις προτάσεις:
1) Τώρα
θα έρθει, μην ανησυχείς.
2) Θα έρθω να σας βρω αργότερα.
3) Προς το
τέλος κατάφερα να τον πείσω.
4) Σήμερα
είναι Δευτέρα.
5) Δε θα ξανάρθω ποτέ στο σπίτι σου.
6) Ξεκίνησα το διάβασμα από νωρίς.
7) Πέρυσι
ήμουν στην Ε τάξη.
8) Πηγαίνω στην ΣΤ τάξη φέτος.
9) Του χρόνου
θα πάω στο γυμνάσιο.
10) Από
χτες γκρινιάζει, βαρέθηκα!
11) Θα είμαστε μαζί για πάντα!
Δραστηριότητα 9η
επανάληψη του μαθήματος 5
Αφού διαβάσετε τις τρεις ιδιότητες της πρόσθεσης και
αφαίρεσης αριθμών (αντιμεταθετική ιδιότητα, προσεταιριστική ιδιότητα, και ότι
η αφαίρεση είναι πράξη αντίστροφη της πρόσθεσης) λύστε τις ασκήσεις:
1 ) Εφάρμοσε την αντιμεταθετική ιδιότητα:
10+45=55
45+ 10=55
10+45=45+10
100+60=160
60+100=160
100+60=60+100
34+2=36
2+34=36
2+34=34+2
2) Κάνε τις προσθέσεις με την προσεταιριστική ιδιότητα:
(10+10)+19=20+19=39
10 + 10 + 19 =
(25+35)+45=60+45=105
25+35+45=
(100+50)+72=150+72=222
100+50+72=
3) Από την αφαίρεση γράψε την πρόσθεση που προκύπτει:
110+30=140
140-30=110
50+5=55
55-50=5
395+57=452
452-57= 395
Δραστηριότητα 11η
κεφάλαιο 2 γλώσσα
Βάλε στις προτάσεις το επίθετο που ταιριάζει κάνοντας ότι αλλαγές χρειάζεται:
κουραστικό, κόκκινο, τρυφερό, χρυσό, ήρεμο
Αυτή τη στιγμή φοράω μια κόκκινη
μπλούζα.
Όλοι οι γονείς παίρνουν πολλές τρυφερές
αγκαλιές τα παιδιά τους.
Η μαμά μου κάνει μια αρκετά κουραστική
εργασία.
Στον λαιμό μου φοράω πάντα έναν χρυσό σταυρό.
Ο Σάκης είναι ένα ήρεμο
παιδί.
Δραστηριότητα 12η
επανάληψη του μαθήματος 6
Αφού διαβάσετε τις τρεις ιδιότητες του πολλαπλασιασμού
των φυσικών και δεκαδικών αριθμών (αντιμεταθετική ιδιότητα, προσεταιριστική
ιδιότητα, και ότι η επιμεριστική ιδιότητα του πολλαπλασιασμού ως προς την
πρόσθεση ή την αφαίρεση) λύστε τις ασκήσεις:
1 ) Εφάρμοσε την αντιμεταθετική ιδιότητα:
10x5=50
5x10=50
4x20=80
20x4=80
5x50=250
50x5=250
2) Κάνε τους πολλαπλασιασμούς με την προσεταιριστική
ιδιότητα όπως στο παράδειγμα:
5x3x4= (5x3)x4=15x4=60 ή 5x(3x4)= 5x 12=60
10x8x2= (10x8)x2=80x2=160 ή 10x(8x2)=
10x 16=160
7x6x3= (7x6)x3=42x3=126 ή 7x(6x3)=
7x 18=126
4x8x2= (4x8)x2=32x2=64 ή 4x(8x2)= 4x 16=64
3) Βρες το γινόμενο όπως το παράδειγμα:
2x(5+6) = 2x5 +
2x6 = 10+12=22
8x(4+5) =8x4 + 8x5 = 32+40=72
12x(12+8)= 12x12 + 12x8 = 144+96=240
10x (20+18)= 10x20 + 10x18 = 200+180=380
Δραστηριότητα 13η
επανάληψη του μαθήματος 7
1) Κάνε τις διαιρέσεις και γράψε δίπλα αν είναι τέλεια
ή ατελής διαίρεση:
13.556: 57=237 ατελής
10.380: 12=865 τέλεια
10.690: 17=628 ατελής
2) Κάνε τις πράξεις όπως στο παράδειγμα
(12 · 2) : (3 · 2) = 24 : 6 = 4
(20 · 2) : (5 · 2) = 40:10=4
(40 · 4) : (4 · 2) = 160:8=20
(125 · 8) : (50 · 2) = 1000:100=10
Δραστηριότητα 14η
κεφάλαιο 2 γλώσσα
Γράψε στις προτάσεις τα αριθμητικά με λέξεις, στον
σωστό τύπο:
Έχω στην ντουλάπα μου δεκαεφτά
(17) ζευγάρια κάλτσες.
Κάθε μέρα έχω να λύσω δύο
(2) δραστηριότητες.
Έχω τέσσερις (4)
κολλητούς φίλους στο σχολείο.
Στον αγώνα μπάσκετ η ομάδα μας βγήκε δεύτερη (2)
Έκανες κύκλο για να έρθεις στο σπίτι μου, έκανες τον διπλάσιο (2) δρόμο.
Στο πάρτυ μαζευτήκαμε καμιά εικοσαριά
(20) παιδιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου